Tugceonrdml_ Muskatın yararlarının olduğu kadar zararının da olduğunu biliyorum fakat bebeğim kolik 1,5 aylık ağlama krizlerine gaz sancılarına bu şekilde bir çözüm buldum kullanıp tecrübelerini paylaşmak isteyen olur mu
sevgisevgi Tugceonrdml_ ben de yeni basladim ama kendim yiyorum , insallah faydasi olur cok kisiden duydum
tavsancikinannisi Tugceonrdml_ biz her hafta acil deydik en sonunda doktorumuz muskat önerdi ama ben kullanmadım sonra da zaten kendiliğinden geçti yani aslında muskat doktorlarında önerdiği bir şey
Cns_28 Tugceonrdml_ ben kendimde kullandım çok faydasını gördüm bebek için. Ama bebeğe vermek zararlı diye biliyorum siz kendiniz tüketin yinede 🌸
cikolatakistim Tugceonrdml_ benim bebeğime de kolik teşhisi koydu sonra alerjisi olduğu ortaya çıktı süt ve süt ürünleri yumurta kestik herseyi düzeldi iki aylık şuan ve doktorumuz kolik bebek genelde gazlı olur gazlı bebekte çoğu bebekte alerjisi vardır demek dedi gaz damlası bile kullanmıyorum ama alerji doktoru ağır bir diyetle devam ettiriyor yinede herseye değer
Tugceonrdml_ Cns_28 emziriyorum sütü kestiğini söyledi doktorumuz bebeğe verirken sütünü kaşığa sağıp üzerine muskat ekleyip verebilirsin dedi
Cns_28 Tugceonrdml_ ben kendimde kullandım sütümü kesmedi hatta bebeğime faydası oldu ama dediğim gibi ben kendim tükettim. 🌸
Cns_28 Tugceonrdml_ çay kaşığına çok az miktar rendeleyip direk tükettim ya da bazen balla tükettim 🌸