Artık alerjıden şüphe duymaya basladım bır kac kişinin postunda okudum alerjısı olan bebeklerde aynı skıntı yasıyoruz gaz sancısı var gıbı kıvranıyor gun ıcınde huzursuz uykuya zor dalma uykuya direnme gece uykusu var ama uyuyamıyor sürekli kıvranıyor saga sola dönüyor gürültülü kaka ara ara yüzünde döküntü sonra gecıyor hemen bebegınde alerjı olan anneler bu sorunları yaşadınız mı?