Merhabalar size bir sorum olacaktı cevaplayabilirseniz çok sevinirim. 5 buçuk aylık bir bebeğim var. Ramazan ayı hariç bu zamana kadar neredeyse her akşam mastit korkusundan ve göğüsteki şişkinlikten sütümü sağıyorum. Dün akşam yine sağmama rağmen bugün sağdığım göğsüm şişti ve ağrımaya başladı. 3 aydan sonra süt üretimi düzene girer sanıyordum ama olmadı. Acaba nerede hata yapıyoruz. Bebeğim az süt içiyor, bazen sütüm tam tazyikli gelmeye başladığında doymuş gibi kafasını çeviriyor ve genellikle göğsümü tamamen boaştamıyor. Yardımınıza ihtiyacım var, şimdiden teşekkür ederim. 🍀