Kızlar saçımı palette açıcı ile açtım sonra da 10.1 İle boyadım tüm kullanma talimatlarına uyumama rağmen sanki hiç boyamamışım gibi açıcı rengi nde kaldı! 😭 Aynaya bile bakmak istemiyorum kuaföre gitme durumum da yok kafam bildiğiniz açıcı turuncusu😢 Daha dün boyadım şimdi ne yapabilirim lütfen tecrübesi olanlar yazar mı 🙏🏻 Mor şampuan işe yaramadı ayrıca yaa
(yıllardır saçımı kendim boyarım hiç böyle bir şey yaşamadım hatamı bilemiyorum lütfen yardım)