Fureya
Merhaba, ilk ay zaten küçüğü genelde uyuyordu sonrasında elektrikli anakucağım baya kurtarıcım oldu. Şuan 9 aylık ve hala bazen gündüzleri onun içinde sallanarak uyuyor. 2 aylık olduğunda oyun halısının altına koymaya başladım ve o zaman büyük oğlumun da ilgisini çekmeye başladı ve hep yanına yatıp onunla oynamaya başladı. Tam anlamıyla ama küçüğü emeklemeye başlayınca baya ilgisini çekmeye başladı ve bazen onunla birlikte emekleyerek yarışıyorlar😂 odalarına bırakıyorum birlikte oynuyorlar. Sabahı küçüğü önce uyanıyor, büyük oğlum da oyuncaklarını alıp hemen küçüğün yatağına koşup yanına yatıyor ve oynamaya başlıyor. Bende biraz daha uyuyorum🙈 dışarı çıkarken de ilk zamanlar küçüğü sling’e koyuyordum, büyük oğlumh da arabasına koyuyordum. Şimdi küçüğü arabasına koyuyorum oğlumda arabayı tutarak yürüyor 🙃