Bebeğime uzun zamandır kızarıklık vardı.mustelanin kremini kulandim geçer gibi oldu ama sonra tekrarladi.dun doktora gittik alerjisinin olduğunu bazı besinlerden (süt ürünleri,fındık,fıstık,yumurta, çikolata)uzak durmami söyledi.ve kortizonlu merhem verdi.bebegim daha 4 aylık.kullanmayi düşünmüyorum.eczacimizda 2yas altına verilmez bu Merhem demekki çok ilerlemiş deyince aklim karıştı canım sıkıldi.yorumlarinizi bekliyorum. siz neler yaptınız