Busraaa16 fatimas27 merhaba bizim de hiç iz yoktu kızım 3 aylık şimdi kızarıklık olmaya başladı vuran hemşire de zaten 4 aylık olunca kabuk tutar demişti büyük ihtimalle sizin de öyle olacaktır geçmiş olsun ☺
Mervee88 fatimas27 4.aydan sonra belirginleşmeye başladı şu an 6,5 aylık sinek ısırığı gibi minicik bi şekilde belli😊 bende tutmadı mı acaba diye sormuştum 3 ay kontrolüne gittiğimde😬 ucu değse bile tutuyor o merak etme demişti hemşiresi🥰
antropologanne fatimas27 Merhaba. Evet iz olmak zorunda. Ama sizin icin daha çok erken. Bir kac aya olması bekleniyor normalde. Benim kızımda iz olmadı, asiyi bir yasdan sonra tekrarlatacagim. Aklinizda bulunsun🍀
kaymakliekmekkadayifi antropologanne tekrarlamaya gerek var mi acaba ? Zaten koruyuculugu %40 %50 olan bi asi. Emin degilim ama sanki burda biri yazmisti onunda iz olmamis doktoru tekrarlamaya gerek yok demisti diye hatırlıyorum. Bizde bugun olduk asiyi bakalim nolcak
fatimas27 Synmannesi hmmm anladım canim bu naisl kötü olmuş yazık yaa bizim sanki asi olmamış kizim da hemen şişti kabuklandi
DaisyMom fatimas27 hayir danismadim.Kanar kabuk baglar demisti saglik ocagi.25.de kontrol var saglik ocaginda gidince sorarim.Ama annem sonradan oyle kabuk baglar demisti.
kaymakliekmekkadayifi fatimas27 canim benim bebegime az once vuruldu hemsire dediki simdi bunun izi kalmicak. Bir kac ay sonra kizarcak iz yapcak bocek sokmus falan sanabilirsiniz dedi
antropologanne kaymakliekmekkadayifi Hic tutmamissa o koruyuculukda olmayacak. Riske atamam. Özel bir testi varmis zaten onu yaptirip sonrasinda asi olunuyormus.