Ysmnar Ysmnar benim bebeğim 34 cm baş çevresi ile doğdu şuan 41.5 her ay 1 cm büyüyordu bu ay 0.5 büyümüş. 3 aylıkken nörolojiye götürdük o ay %6 persentilde idi doktor tomografi emar önermedi 6. Ayda görelim dedi. 6. Ayda %18 persentile ulaştı. (41 cm idi 6. Ayda) doktor yine önermedi baş küçüklüğü tamamen genetik dedi (ultrason yapıldı başına). en az 6 ay takipten sonra eğer %5 altında ise ı zaman tomografi veya emar öneriyoruz dedi doktorumuz. Bıngıldak olayına da takılmayın, bazı bebeklerin doğuştan kapalı oluyor. Önemli olan az miktar da olsa büyümesi. Ayda 0.4 cm büyümüş ama sonuçta büyümüş önemli olan bu. Ama değer %5 in altında ise çektirmenizde fayda var.