Bende doğumda çıktı. 1 aya düzeldi popomun üstüne oturamadım lohosa döneminde korkunçtu ya. Cam kırıkları vardı sanki altımda.
sıcak suya oturmak, anestol krem işe yarıyor. Geçti zamanla ama hala ara ara kabızlık dönemlerimde çıkıyor biraz.
kardeşim ameliyat oodu bu yüzden, sedasyonla yarı baygın yaptılar yarım saat falan sürdü. Komple kurtuldu 2500 tl gibi bir para versi bu yılbaşı.