Sel01 bana da cok soylediler yaşına girer girmez duzelir diye. Inan ki o kadar cektim ki uykudan ben de inanmıyordum ama düzeliyor. Kendi kendine bir anda deliksiz uyumaya başladı bebeğim cok şükür, sizinde öyle olacak, 11. Ayın 15 inden sonra dedigim sonucu alacaksınız insallah. Yalnız gece beslenmesini keserseniz bu mümkün.