2,5 aylık bebeğim var . Kurdeşen ürtiker çıktı yine . 3 yıl önce hamileyken allerset diye bir ilaç verdi dr onunla 3 4 güne geçmişti . Şimdi yine oldu süt veriyorum . Kullananlar var mı ? Doktorun biri sağ dök dddi biri emzir dedi . Eczaneye sordum o da süte her türlü geçer dedi ? Dökmek de istemiyorum bi akıl verin kullananlar dr kullan dedi mi ?