Glcnduru günaydın. Nemlendirici olarak Bioderma atoderm instensive baume iyi geldi bebeğime. Rahatlattı. Daha önce mustela stelatopia kullanmıştık. Geçirmedi. Benim kendimde de egzama zaman zaman oluyor. Bebeğimin mustelasını kullandım çok kötü bir krem aksine kaşıntı yaptı ve yapış yapış his. Egzamasını geçirmedi de. Biodermayı sürerken bebeğim sakin olur rahat süreyim diye döndürdüğüm yerde sabit durur onu kullandım. 5 aylık daha. Neden rahat durduğunu anladım. Ferahlatıyor cildi kaşınmayı alıyor. Bebeğimin döküntüleri ni de geçirdi. La roche yi kullanmadım bilmiyorum. Mustelanın şampuanını da kullanmıştık o biz de egzamaya neden oldu alerji yaptı. Şampuan olarakta unibaby yenidoğan hipoalerjenik köpük şampuan kullanıyorum. Memnunuz o da alerji yapmadı. Ama bioderma atoderm de iyi nemlendiricisi gibi.