Kamileyldrmm Kızımın vücudu 37.5 derece ama ağzının içi 39.1 derece. Diş ateşi böyle bişeymi yoksa normal mi? 7 aylık daha hiç dişi yok acaba dişten dolayı mıdır? Normal olsa vücuduyla ağız içi sıcaklığı eşitmi olurdu? ayy anlayamıyorum napmam gerekiyor🥺
ecemm-6161 Kamileyldrmm diş ateşi vücudu sarmaz daha cok başa vurur ateş takşp et ateşi düşürmek için 6 saatte bir calpol ver ıslak bez yap eklem yerlerine basına koy
Kamileyldrmm GoGirl Ya bende manyak gibi ağız içine kadar ölçüyorum o yüzden hep böyle şüpheye düşüyorum heryeri 37.5 olup ağzı neden 38.1 şimdi ateşi var mı yok mu anlayamadım başını bekliyorum ölçüp duruyorum yükselirse ne yapıcağımıda bilmiyorum 🥺
GoGirl Kamileyldrmm dis atesi olabilir 37.5 demek yukselme egilimi var demek 38.3 38.5 ta calpol verebilirsiniz
aylizinannesiii Kamileyldrmm Bizdede diş ateşiydi canim o uc gun. 37.5 calpol ıslak bezlerle idare ettik sonra diş çıkardı ama siz takipte kalın belki baska biseydir
Kamileyldrmm aylizinannesiii Takip ediyorum ❤️ Hala aynı beklicem bakalım inşallah diş ateşidir ve geçer teşekkür ederim🙏🏻❤️
ecemm-6161 aylizinannesiii Evt canım geçmiş olsun diş dönemindeyiz biz de cok zor olıyır 💁🏼♀️🤦🏼♀️ İnş tez vakitte atlatırız