Ebrukntr [silindi] doğum baş çevreside 35ti yani düşük yazılmış ama bıze drumuzda hemşiremizde gayet normal dedi
Sevda6767 [silindi] canım 4*4 yazan yer bıngıldak ölçüsü. Yavaş yavaş onun düşmesi lazım onu kastetmiş hiç küçülmemiş. Ama kafanın büyümesi daha önemli. Bebeğinin büyüyor korkma bi sıkıntı yoktur. Gece de uyandırmadan emzirebilirsin
[silindi] Anneler dun gittim bna dedeiki çocuk doktoruna randevu al bas cevresi az kapanıyor tm anlamadım sizce nasıl baka bilirmisnz Bidde dediki geçen ay da duruyo kilosu almamamis gece mzir bn uyuyan bebeğe kaldırmak istemiyorum
Selda127 Dördüncü aya kadar 2 3 saate bir emzirmen gerekiyor uyanmaz zaten sen uyurken emzir tekrar yatırırsın hiç bi sorun yoktur inşallah kalbini ferah tut
Gulsenck [silindi] gayet normal bi anormallik yok ortalama 40.5 ama bizimde böyleydi o aylarda neredeyse bizimkiyle aynı sizin