Zeyy16 Oglum 3 ay 16 günlük ama sürekli agzındn salya akıtıyor başına gelen varmı kimisi diş mi cıkarıcak acaba diyen var cok erken degil mi sizce başına gelen varmı böyle bi durum
fernweh Zeyy16 benimkide o zamandan beri akıtıyor 4 ay 2 günlük hala akıtıyor ve diş yok herkes diş diyor
Tuba Zeyy16 benim büyük oğlum da o ay başladı ve 7 aya bi kaç gün kala diş çıkarttıydı. Diş çıkartma uzun bir süreç olduğu için ondan olabilir evet. Küçük oğlumda kehribar kolyesi taktığım için hiç salyası akmadan 9 aylıkken iki dişini çıkarttı☺️
Defnekuzusu Kızım bugun 3 aylik oldu nerdeyse 10 gundur salya akitiyor elide devamli ağzında.. erken salya akmasi refluden falan deniyor ama bilemiyorum bugun doktora gidicez rutin kontroller icin o zaman soracağım.