2halime Dişten olabilir. Bizimki de diş çıkarıyor yaklaşık 2 haftadır falan. Sürekli ishal, ateşi yoktu bizde de ama geçen iki gün ateşi çıktı, bizde covid olduk ondan da olabilir 😕 çoook huysuz, devamlı kucağımda gezdiriyorum bir haftadan fazladır. Bıraktığım an etinden et kopuyormuşçasına gözyaşlarıyla falan ağlıyo. Allah sabır versin size de bize de 🤷🏻♀️