Hamzayusuf Kızlar merhaba 15 temmuz gecesinden beri kendi başım bisey yapamıyorum 6 ay tedavi gördüm düzeldim sora hamile kaldım devam edemedim doğumda tekrarladı ve atak gelince ne yapicam bundan sonra nasl bi yol izlicem bilmiyorum lütfen yardımcı olun
Hamzayusuf Hamzayusuf nefessiz kalıyor gibi hissediyroum başım dönüyor gibi hissediyorum ve o an aklıma bisey gelmiyor kendimi panige teslim ediyorum