Bsralty 4.5 aylık bebeğimde B12 cok dusuk cıktı, nörolog doktorumuz iğne önerdi , cocuk doktoru da fısfıs basına gelip B12 vitamin desteginkullanan var mı? 170 lerde cıktı normali en dusuk 400-500 müş ya da neler kullandınız?
ebruska Bsralty sizde bi test yaptırın bence emzirdiğiniz için sizde eksiklik varsa bebeğe de geçiyordur
Arifcanmoms1 Bsralty İlk ogluma gebeyken 150 cikmisti ikimci ogluma. Gebeyim 96 cikti hala igne kullanıyorum