Deryadila25 Kızlar dogum yapalı 2 bucuk ay oldu o gundem beri aşırı migde agrım var sırt kemiklerim falan hep agrıyor ölüyorum bunu yaşayan varmı acaba ilaclarda iyi gelmedi olduki hırkamı cıkarmıyom hemen başlıyor acaba cok u soguk aldım
sonsuzmutlulukkk Deryadila25 Korkutmak istemem ama aynı böyle oldum gece 3de acile gittim safra taşı çıktı
Mlke301020 Deryadila25 bemce dr a gidin başka birşey olabilir mide ve sırt ağrıları kalp hastalıklarıda belirtisi olabiliyor🤷🏼♀️
mayko1 Deryadila25 ben sezeryanla doğum yaptım bende de ayaklarımı üşütünce yada belimi o zaman oluyor hatta 2 gün yattım ağrıdan üşütmekle ilgili olabilir belki
Deryadila25 sonsuzmutlulukkk bende aynı o saatte gittim tüm herseye baktılar bişe yok dediler ama niye gecmiyor peki kac zamandır
Deryadila25 Mlke301020 gittim emar bile cektim bile yok diyorlar ilac veriyolar ama hiç bi etkisi olmuyor
sonsuzmutlulukkk Deryadila25 Bacım benim 2017den beri öyle çekiyorum doktora gidiyorum defalarca yok gaz sancısı bilmem ne bu sene baygın halde acile gittim gece ileri derecede çamur yoğun taş doktor nasıl kızdı bu zamana kadar nasıl fark edilmez diye 🙄
Deryadila25 Mlke301020 kan tahlili yapıldı ve rötgen falan cekildi bi şurup verdi oda alerji yaptı kaşıntı oluştu bıraktım içmeyi bide kaşıntıyla ugrastım kac gun
Mlke301020 Deryadila25 anladım canım geçmiş olsun belki gaz sancısıdır . Ya da stres falan yapıyor musunuz midenize ağrısı vuruyordur
Deryadila25 sonsuzmutlulukkk bugun gittim özele dogumda migdem hasar görmüş zorlamadan ilaac verdi reflü yastıgı verdi takipte olucaz dedi🙁