sultanaras ve şirketler tazminat vermezler kolay kolay. velevki verdi tazminatını çıktınız. bu durumda işe geri iade davası aciyorsunuz. Ayrımcılık yapildi isimden ettiler mobing vs sebepler yüzünden çıkarıldım yüz kızartıcı suçum yok (hırsızlık, yolsuzluk, şiddet dedikodu vs.) Diye kendinizi ifade ettiğinizde şirket hem ceza ödüyor hemde de geri aliniyorsunuz diye biliyorum. Yine en detaylı bilgiyi alo 170den ihbar ve şikayet bölümünden alabilirsiniz oraya sorun siz