ayseoztas Ya son adet tarihimi hatirlamiyorum doktorum 23 ocaktan hesapladi ulturasona göre doğumun hangi aya gelir ben eylül sonu ekim başı diye düşünüyorum ama saglik ocagida ekim sonu Kasım başı dedi sizce?
Deletedmom431 ayseoztas hayırlısı olsun sizin için öncelikle..🧡benim doktor 22ekim dedi.23 ekimde doğum yaptım 😊erkek belli olmuyo yani
Gulnuraraserol ayseoztas oğluma hamile kaldığımda son adet tarihim 10 ocaktı ve 39. Haftada doğum yaptım 4 ekime denk geldi doktorum ekimin başı derdi zaten her muayenede dediği gibi oldu
MayneymisAltintop maysa-19 ay alakası yok bugün arkadaşımı doğuma zorla aldılar 42. Haftada 😄 kız onunkinde gelmek bilmedi
NurR maysa-19 benimki oğlan iki hafta erken geldi :) canı ne zaman isterse geliyo bu minikler bende önceden öyle biliyordum ama öyle değilmiş🤷♀️
Kahvegerek ayseoztas aynen 25 Ocak’tan hesapladı bizim doktor da adetim düzensiz olduğu için 25 Ekim’de doğdu oğluş iyi hesaplamış 😅