Tanem2020 Merhabalar Kızım 6 aylık oldu hala tek bir gözünde sulanma akma ve çapaklanma çok oluyor sizce neden ne yapmam gerekir
Eyllebr Tanem2020 kanal tıkanıklıgı bızde de var masaj yapıyorm bazen olmuyor tekrar başlıyor damla kullanıyorum ben doktor bana çapaklanırsa damlat dedı çok çabak olduğu zaman onu alıp kullanıyorum
Browni_61 Tanem2020 Goz yaşarması benm bebegmdede vardi ama cabklanma yoktu bugn sabh kalktik cocugn gözü görünmüyo resmn kirpiklerine kadr cabak olmuş goz yok yani heo cabakti yarin doktora götürcem bnde ins kotu bisy deildir
Tanem2020 Eyllebr anlarım geçmiş olsun bizim de sulanma çapaklanma çok oluyor inş ameliyatlık bir durum değildir
Tanem2020 Browni_61 umarım kötü bir şey yoktur bizde gidecegiz bu ay siz hangi doktora gidiyorsunuz göz için
Browni_61 Tanem2020 Bugn gittim saglam cocuk polikinligine gittm ama bakamdilr cocuk hastaliklari polikinligi baktı bisey demediler damla verdiler sabh aksm damlatn dedi eczaci