Ecenisaannesi 10.5 aylıkken 2 vardiyalı ise başladım. Işe gidene kadar emzirdim işteyken ek gıda aldı sadece işten geldiğim gibi de emzirirdim. Gececiyken uyumadan önce kaşık mama verdiler gelince de sağıp dolaba koydum. Gece uyandıkça da emzirdim bir sorun yaşamadık çok şükür