F-mom 13aylık olmak üzereyizkoltuklara tutunup kalkıp yürüyor birkaç adımdan sonra düşüyor .bazı şeyleri söylüyor dede Mama baba anne gel git vs .parmakla kuşları gösteriyor ağzını dudağına götürüp parmaklarıyla ses çıkarıyor öpücük atıyor ama dudaklar bitişmiyor alkış by by bide sar makarayı şarkısını söylemeye çalışıp hareketlerini yapıyor aklıma gelenler bunlar oldu 🙂