bayb1 Benim bebeğim de böyleydi ne gaz Ne bişi hiç bişeyi yoktu ama etrafımdaki herkes aç bu çocuk doymuyor sütün yetmiyor sütün yaramıyor diye diye sütümü bitirdiler.. Meğerse hiç bir sorun yokmuş genelde çoğu bebekte olan bişey dış dünyaya alışmaya çalışma çabası.. Senin kuzun da sıcacık yatağından uyandı ve hiç bilmediği görmediği bir yere geldi.. O senden daha çok şaşkın ve tek ihtiyacı olan şey senin merhametli sıcacık kolların, kokun.. İnan uykusuzluğuna değecek sadece biraz sabırlı ol ve nolur sütünü etkileme.. Bi ay sonra ağlamalarını gülücükler alacak ama lütfen sabırlı ol 🙏🤗