SMO canım ben gaz damlasından asla faayda göremedim bebeğime ne kadar doğru bilmiyorum ama rezene demliyordm yada nane çayı 2 çay kaşığı kadar veriyordum anca öyle rahatlatıyordu geri kalanını da ben içiyordum sütümden geçsin diye. Ama yanlış bişe söylemek istemem