Alperenm İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 6.5 aylık ama demir ilacı iciremiyorum tükürüyor yere döküyoruz istemiyor severek kullanıp marka önerisi olan varmı yada birşeye katıp verebiliyor muyuz
zeynepogretmen Alperenm bestirondan önce bizimki de içmiyordu. Bestironun tadını seviyor. Ben de baktım tadına güzel bi aroması var
ellosk Alperenm ocean microfer al rahatla hem içimi kolay dilersen yemeğe kat leke koku derdi yok biz çok rahatladık
LilyaBn Alperenm ocean microfer .. kızım şişeyi görünce nam nam diyor o kadarr seviyor😍 tadı güzel . Rengi siyah değil döküldüğünde leke yapmıyor. Mis gibi vitamin çok tavsiye ederim🌸
ellosk Alperenm ya ben trenyoldan ve Hepsiburada yorumlara bakarak aldım Elhamdülillah bi sıkıntı olmadı eczane uçurdu fiyatı ve o da bence internetten getiriyor
CesurBey Alperenm bestiron aldım ilk denemede içti bakalım tadına baktım ben de çok güzel olduğu söylenemez ama portakal aromalı yine de iyi 😃
Naz1377 Alperenm Alperenm merhaba sağlık ocağının verdıgını kullanıyorum damlatıp kullandıgımda tükürüyor vuruyor ve heryer leke olup zıyan oluyordu ama sonra enjektorle vermeye basladım şükür suan sıkıntı yok sizde deneyın umarım ısınıze yarar