1 haftadır yemek yemek istemiyor kahvaltı dışında. Öğlen akşam ara öğünleri yok denilecek kadar az. Az az yiyo ama kaka sıklığı normale göre arttı 5 kez kakalı bez degistiriyorum neye göre artıyo anlamıyorum yemiyo emiyo delirmek uzereyim hiç birşey yediremiyorum. Akıl verin lütfen başına gelen var mı ne yaptınız ne yapmalıyım.