Kızlar iyi akşamlar hepinize 😘 Kızımın kollarında dirsek kısmında çatlama deride kalınlaşma belirtileriyle çocuk doktoruna görürdüm, direk egzama dedi hangi şampuanı kullanıyorsun diye sordu dalin veya jhonson dedim, onlarin içerikleri yetişkin şampuanlarıyla hemen hemen aynı, sebamedin sampuanini ve dustan sonra da nemlendiricisini kullan dedi, bi de advantan krem yazdi gonderdi. Sampuanla nemlendiriciyi henüz almadim ama kremi günde iki kez kullanıyorum, ama boynunda da minik bir bolgede kızarıklık var kolundakine benzer, sormak istedigim sey acaba bunun baska bir needeni olabilir mi deterjan veya başka birseye alerji gibi, yoksa sadece şampuanından olmuştur demek doğru mu acaba ?