ilseng merhaba, teşekkür ederim 🙏 Yok daha karar veremedim eve de yakın olmasını istediğim için iki arada bir derede kaldım açıkcası. Biz gitmedik alerji uzmanına doktorumuz gerek duymadı, sadece yediğimize içtiğimşze çok dikkat ediyoruz, 11 aylık olduk ekstrem bir sıkıntı yaşamadık. Sizin kaç aylık?