merhaba arkadaşlar, benim bebeğim beş günlükken dudağında kırmızı leke oluştu bir buçuk ay içinde de sağ göz kapak ve kaşında kocaman oldu. Dağılıp büyüdü. Tabi ben bu evrede sürekli doktor doktor özel hastahane devlet hastahanesi gezdim hepsi geçer zamanla dedi. En son kızım bir buçuk aylıkken sağ hemanjiom olan göz kople kapandı kırpkırmızı ve kabarıktı. Eğitim araştırma hastahanesi acile götürdüm hemen kızımın yatışını yaptılar üç gün yoğun bakımda kaldı. Gözünde görme tembelliği oluşmuş olabilir diye göz doktoru yatış yapmıştı. Şimdi kızım 2 aylık tam iki haftadır da dideral hapı günde 3 doz olacak şekilde , 4e bölüp çeyreğini 10 mlim suyla eritip sulandırıyoruz. Kısmen yavaş yavaş geçmeye başladı tabi ilaç iyi geldi. Birde karın ve beyin ultrasonu çekildi vücutta iç organlarda yok çok şükür. Aranızda bu şekilde hemanjiom için dideral kullanan, hangi evrede olduğunu, ne sürede geçtiğini yazabilir mi?