Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 2 Ay 10 günlük ama bugün farkettimki bebeğimin kafasında bıngıldak çevresinde şişlik var sağlı sollu şiş gibi yani alnının üst kısmı birsey olur mu acaba sizinkilerde nasıl merak ettim normal mi diye yazarsanız sevinirim