Kartopu06 Musabzehra tabikide lazer ben yillar once gitmistim koltuk alti ve bikini bolgem icin tektuk kaldi onlarida agdayla aliyorum kesinlikle tavsiye ediyorum lazere gitmelisiniz gozunuzun onune artik kil tuy derdim yok deyip getirirseniz o halinizi acisi vizz gelir ☺️
inci_cinar Musabzehra bende buz lazere gidiyorum hiç acı olmadı 7. Seansım inanılmaz Çabuk bitti . yıllarca ağdaya gidip acı çekmişim pişmanım keşke en başından lazere gitseymişim. Bide kökler bitiyo diye tende yumuşak his oluşuyor ağda haftasında kökler atıyo
Musabzehra Çok teşekkür ederim hepinize içimi rahatlattıniz. Yarın bi ugricam lazer yapacağım yere . 😀
Dn123 Musabzehra ikisine de gittim. Lazer de buz lazere gittim . Seanslar ilerledikçe derece artıyor. Acimiyor diyemem ama buz lazer olduğu icin makinayi çekince acisi cok cok azalıyor. Ama ben iyi sonuç almadım hamileyken ağlaya gittim acisi malum. İlk defa bikini falan yaptırdım. Anlik aciyor . 9 ay da ağda yaptırdım 18 aydır da jilet. Bende lazer tekrar gidicem ama bu sefer başka makinaya giricem . Benimde agri eksiğim dusuktur
sarilokumumm Musabzehra acı eşiğiniz düşükse buz lazer daha iyi ben öyle gitmiştim tabi ben 4 seans gidebildim sonra troid sorunu yaşadım üstüne gebelik vs derken yarım kaldı ama bacaklarım bitti kol altım tek tük bikini bölgesi üst bitti alt az kaldı devam edicem ilerleyen zamanlarda
atopiklininannesi Musabzehra canım ben 3 tür lazer denedim alexandre, buz ve iğneli.Bu üçü içinde en acısız olan buz lazerdi diğer ikisi gerçekten acıtıyor acı eşiğin düşükse buz lazer tavsiye ederim
BademsMam Musabzehra ağda lazerden daha çok acıtıyordur eminimki ✋ kesinlikle lazerden yana kullanıyorum tüm oylarımı
atopiklininannesi Musabzehra alexandre benim kalın tuylerimi çok güzel inceltti ama daha fazla dayanamadım buza başladım önce alex yaptırdığım için buz mu daha iyi alex mi bi şey diyemem sonuçta tüylerim incelmişti iğnelinin özelliği tüyü tamamen bitirmesidir yüz bölgem için gitmiştim bitti hatta hangi lazeri yaptrırsan yaptır asla tam bitmez kalanlar için seni iğneleye yönlendirirler
Anne_6 Musabzehra tek tek iğne batması bir acı. Kalıcı bir acı değil. İşlemden yarım saat sonra geçiyor acısı. Sonuç mükemmel 😂yeni teknolojilerde soğuk üfleyen cihazlar var. Hiç hissettirmiyor acıyı. İyi bir yere gidin
Ensar-und-mutter merveyyoruuk beyaz tenzliyim. Avusturyadayım yaaa maalesef. Türkiyede onkadar süte kalmamam gibime geliyor
PervinY Musabzehra Jelle yapıldığı zaman lazer hiç acı hissettirmiyor. Ağda mı lazer mı dersen net lazer derim ben. Ağda beni mahfetti. Onun yerine jilet kullansaydım daha iyiydi.
Musabzehra Gidip konuştum. Buz lazere karar verdim kol ve bacaklarda ki tüylerim sarımsı olduğu için lazer gormezmis o yüzden koltuk altı, özel bölge , tüm bacak ve göbeğe karar verdik. 15 seans 1000 lira ama ben bitene kadar diye anlaştım ☺️☺️😀
ikizbabymom Musabzehra ağda kadar değil acısı emin ol yıllarca ağdaya gittim harcadığım paraya rağmen azalma olmadı buz lazere başladım sonra keşke bu kadar zahmete girmeseymişim dedim 3 aydır gitmiyorum ona rağmen tek tük var