Nazdar72 öncelikle bıkmamalı sabırlı olmalısın çünkü atopik cilt 3 yaşına kadar devam edebiliyormuş bazı bebeklerde de yaşamının ilerleyen yıllarına kadar. Ben cildiye doktoruna götürdüm bebeğimi mustela stelatopia kremini verdi onu kullandık ben musteladan pek memnun kalmadım. Çünkü kullanırken geçiyor 1defa sürmeyince tekrar oluyordu. Eczane tavsiyesiyle la roche markasının atopik kremini aldım ondan çok çok memnun kaldım tavsiye ederim. Ama düzenli kullanmalısın ben ilk etapta günde 2 defa sürüyordum şimdi günde 1 bazen 2 günde 1 sürüyorum cildinde atopikden eser kalmadı. Özellikle banyo sonrası nemli cildine sürmek iyi geliyor. Atopik cildin sebebi alerjide olabilir bu arada önce bir çocuk doktoruna götürmeniz faydalı olur🌹