Benimki de ne yapsın işte? Yoğurt’a “Bu pembe” deyince, babası boş bulunup “Yoğurt pembe değil kızım, beyazzz” dedi… 😳 Bunun üzerine öyle bir ağlama krizine girdi kiii, çıkarabilene aşk olsun. Babası da suçlandı. Kızı kucağına alıp “Beyaz yoğurt mu olur hiç? Akılsız kafam.. Aha bak pembe işte. Buna beyaz diyenin ben var yaaa” diye diye gezdi evin içinde 😅