AlpBebek Bebeğimde son 15 gün içinde fark ettiğim bir durum var. Sol kolunu ve sol bacağını salladığını görüyorum sık sık. Sol kolunu genellikle oyun oynarken sallıyor. Ses çıkaran bir oyuncağı sallıyor filan. Bu normal gibi ama aynı şekilde sol bacağını da sallıyor. Mesela kucağımdayken sallıyor. Yine yatakta uykuya dalmak üzereyken sol bacağını birkaç kez kaldırıp indiriyor. arayıp özel olarak sorabileceğim bebek doktorumuz yok. Bu konuda bir fikri olan var mı? Normal mi acaba ben mi çok abartıyorum?
Didtas AlpBebek benimde oğlum 40 günlük sağ eli ve sol bacağı hareketli :) bence normal kafanıza takmayın
AlpBebek Didtas Ne bilim valla insan her gördüğü değişikliği acaba niye yapıyor diye düşünmeden edemiyor 😌 Sanırım dediğiniz gibi gayet normal bir durum.