[silindi] Artık tester ürün de kullanamıyoruz malum sebebten nasıl alıyorsunuz kızlar? Ben bugün aldım birkaç bişiy ama açmaya korkuyorum ya bana uymazsa diye bir önerisi olan var mı
elifhanimm [silindi] bembeyaz olmanın faydaları, sanırım site var oraya şu an kullandığınız fondöten numarası yazıyorsunuz o size diğer markalarda ki numarasını yazıyor ama adını bilmiyorum google bulur
ZMK [silindi] fondoten hariç diğerlerini deneyerek almıyorum fondötenide her zamanki kullandığımı alıyorum markası numarası belli
[silindi] ZMK herzamn kullandığım loreal Paris trumact ondan pek memnun değilim değiştirdim wettenvite aldım bakalım deneyeceğim 😇indirim vardı Gratis de
[silindi] eyllekin şansın yaver gidiyor demekki evde birsürü allık fondöten var kullanamıyorum koyu oluyor
hypatia [silindi] kız değiştirip ne yapacağım, yüzümde zaten maske var e bir yere çıktığım da yok değişiklik yapacak bir durumda o kadar değilim ki 😂 2 yılda 1 rimel bitiremedim öyle söyleyeyim
Babybloom [silindi] makyaz malzemesi almayalı o kadar uzun zaman oldu ki😁hiç bir şeyi bitiremiyorum evden çıkmadığım için. Bir rimel bir güneş kremi ile gün geçiyor. Arada bir de eyeliner
[silindi] elifhanimm başına buyruk kendi kararlarını jkendisi Alan ve sorgulanmasından hoşlanmayan gayet insancıl ve bir o kadar da başta mesafeli olan burçlardan öylesin diye tahmin ettim nedense 😅boğa nın da benzer zaten sadece biraz daha sevildiğinde sevgi yumağı olma özelliği var 😊
[silindi] hypatia sen devam et kuzu aynılarına memnunsan mutluluklar 😅ben de başımın çaresine bakayım🤣
elifhanimm [silindi] ahahaj evet tam sevgi kelebeği olabiliyorum sevildiğimde bayılırım seveyim sevileyim ım miis