Deletedmom_52 Iyi geceler hanımlar, 18 aylık oğlum grip oldu ateşi yok. Burnu ve gözleri akıyor. Bide çok terledigi icin banyo yaptırmak istiyorum ama dogru olur mu olmaz mı bilemedim. Bilgisi olan varsa yazabilir mi, şimdiden teşekkürler 🌸
Mom084 Deletedmom_52 bizimde hasta olduğumuz zaman doktorumuz eğer ev sıcaklığı iyiyse hasta olduğu zamanlar hergun banyo yaptırarak rahatlamasını sağlayabilirsiniz demişti burnu açıldığı için rahat uyuyordu
DidemBaderin Deletedmom_52 merhaba evet yaptırın vücuttaki toksinleri atar rahatlar burnu daha çok açılır bizimki geçenlerde olmustu rahatlasın diye hergün yıkıyordum 14 aylık.
TinkyWinky Deletedmom_52 doktorlar banyo yaptırmak hasta yapmaz,banyo yapmak vücuddaki toksik maddeleri uzaklaştırır burun kanallarını temizler diyor.Eskilere sorsan hasta bebek banyo yaptırılmaz diyor.Benim fikrim banyo su sıcaklığına dikkat edilip üşütmeden banyo yapması rahatlatır diye düşünüyorum 😌
Seutfu Deletedmom_52 tabiki yapılır canım ben normalden daha sık sokarım duşa rahatlıyor genzi açılıyor. Hele terleriyse hemen şok üzerinde kurumasın
elifhanimm Merhaba geçmiş olsun çok. Bizler içinde burnumuz rahatlar kendimizi iyi hissederiz duş aldığımızda, bence bebişte rahatlayacaktır oda ısısı ve su ısısı yerinde olduğunda şifa olur yavruya