Kızlar sağ göğsüm her emzirme esnasında inanılmaz kaşınıyordu aynadan baktığımda koltuk altıma giden yerde bir bölgede 6-7 tane sinek ısırığı gibi kızarıklık gördüm. Acaba bu mastit mi yoksa cidden içime sivrisinek girmiş çıkana kadar aynı yeri 6-7 kere mi ısırmış. Daha önce göğsüm şişti ateşlendim falan ama mastit olmadım bilmiyorum.