Selam kızlar. Benim 8aylık bi kızım var. Uyku düzenimiz bi harikaydı, taa ki dişler gelmeden önce.
9da yatırıyorum 10 da geri kalkıyo.
Ve ⅚ gündür gece 10:30 da kaka yapio.
resmen bağırsakları bu saate alıştı. Akşam 7de kaka yapmıştı ama gene yaptı. Yani akşam kakasını yapıp yapmaması da farketmiyo.
uykusunu azcık düzene geri sokayım diyorum kakası geldiği için uyanıyo.
Bi önerisi olan çaresi olan var mı
kaka saatini değiştirebilir miyiz lütfennn..
