Kizlar bebeğim 7 aylık iki gündür gece aşırı ağlıyor çok gazlı bebekti ağlamasını çok duydum ama böylesini görmedim hiç etinden et koparıyorlar gibi yatırır yatırmaz kıyameti koparıyor dişleri çıkıyor biraz ondan mi yoksa bir iki gün pikniğe falan götürdük acaba ondan mı emin olamıyorum?? Diş diyoruz ama gündüz hicbir şeyi yok usuttuyse falan ihmal etmek de istemiyorum kafam cok karışık diş çıkarırken böyle olan var mı?