Aselinnannesii Hanimlar yayladan ispanak toplamıştım kızım için. Ama çorbasını icecegini pek sanmıyorum tarhana çorbası tarzında şeyleri seviyor. Sabah kahvaltısında ispanakli pankek,omlet vs gibi tariflerini var mı deniym ? Yada yemeği 🤷♀️
ikizbabymom Aselinnannesii ben tarhana çorbasına da ıspanak katıyorum soğan havuç ıspanak kavurması da güzel oluyo
Balimpamugum Aselinnannesii Ben peynir altı suyu ıspanak ve tam buğday ununu karıştırıp kek hamuru kıvamına getirip az zeytinyağında kızartıyorum. Çok lezzetli oluyor tavsiye ederim. Peynir altı suyu yerine bazen de yoğurt kullanıyorum.
ikizbabymom Aselinnannesii göz kararı aslında yaptığım çorbaya göre bir avuç falan küçük doğrayıp atıyorum