İlk çocuğum emzik 40da bıraktı bidaha da almadı ne markalar denedim biberonla 3. Ayda bıraktı çeşit çeşit yok almayınca almıyor. Sırf o yüzden iznimi uzattım ekgidaya gecince alıştırma bardağıyla içirdik. Simdi 3 buçuk aylık bebegim ilk günden beri günde bikez biberonla veriyorum bi ara bıraktı başka biberona geçtim bırakmazsa bunuda devam inşallah