Merhaba anneler.
bebeğim 2 aylık bugun yğzük parmağında fark ettim tırnak kenarında bir kızarıklık var sanırım tırnagını yanlış kestim. Ne yapabilirim.
resim yükleyemiyorum yardımcı olursanız yükleyerek görsellede destekleyebilirim.
başına gelen ve nasıl düzeldiğine dairnyardımcı olabilecek varsa cok sevinirim.