Sabihaky74 normal doğum yaptıktan 8 ay sonra falan mantar oluştu bende, koku ve kaşıntı yaptı. İlaç tedavisi ile geçti. Doktorum mantar oluşumunu normal doğuma bağlamadı . Sizinki de mantar olabilir . Rahat edici boyuta gelirse doktora gidin bence . İlaç tedavisi ile 2 güne geçti benim