Ftmsrt bana ishal gibi gelmedi. 7 günde bir yapması onu rahatsız ederdi günde 2 3 kez normal benim bebegim de öyleydi, kayısı rahatlatmıştır. Anne sütünde günde 10 kaka bile normal sayılıyor. Kayısının etkisiyle normalden fazla yapıp rahatlamıştır diye düşünüyorum. Ama alerjiyle ilişkisi hakkında bilgim yok