ilkgozagrimmmm bebeğiniz durmassa evet koldan bacaktan tutuluyor şöyle kısaca anlatayım doktor dedi sabah uykusu geldiği saat kaç 11 de uyuyor oğlum kalktıktan sonra dedimki 11 ozaman dedi uyutmayacaksın 12 ye kaadar artık çok uykusu gelicek çok uykusu geldiğinde beni arayın ben gelicem dedi aradım 10 dakikada burdaydı geldi biraz sevdi oğlumu korkmasın diye sonra ayıkken pipisinin etrafına kendisine 3-4 yerinden uyuşturucu iğne yaptı eşim babam amcam kolunu bacağını falan tuttular iğne yapması için 15 dakika sonra uyutucaksın bebeğini dedi doktor aldım oğluöu ayağıma 15 dakka sonra uyutmaya başladım uyuttum doktorda kontrol edip durdu ne kadar uyuştuğunu anlamak için böyle cimcirerek baktı pipisine en son uyuştu ben oğlumu yere bıraktım zaten uyumuştu sünnet edildi dikiş atıldı en son bittiğinde uyandı bebeğim zaten ses yapmıyosunuz uyuştuğu içinde hiçbişey hissetmiyor bebeğiniz uyuyor bizim + yönümiz şöyle oldu ben bebeğimi doğduğundan beri nebe suresiyle uyutuyorum dinleyerek uyuyor onsuz uyumuyor sünnet edilirkende açtım başına kuran eşliğinde sünnet bitene kadar uyudu normalde asla gündüz uykusunda bıraktığımda uyumazdı hep ayağımda uyurdu Allah yardım etti diyorum şahsen ben babası babam amcam falan bebeğimin başında durdukki uyanırsa tutucaz diye ama mışıl mışıl uyudu doktor ağlıcaktır şunu bunu yap gibi şeyler söyledi çok şükür oğlum uyuşukluk geçtikten sonra 2-3 kez çişini yaparken çok ağladı okadar hiç ağlamadı hiçde huzursuz etmedi kantorun yağı baticon travizzon gibi bi kremde vardı öyle pansuman yaptım günlerce şimdi düzeldi dikişi düştü hiçbirşeyide yok maşallah ne morardı ne şişti nede kabuk bağladı doktorda hergün resim istiyor bazen gelip baktı kendi çok ilgiliydi gerçekten ilk gün uyuşukluk geçtikten sonra 2 de 5 de ve 8 de calpol ver dedi mutlaka ver dedi saati kaçırma dedi bu saatler dışında verme dedi saat 4 oldu durmuyor ağlıyor vereyim deme dedi 5i bekle dedi