Bebegimmmm Hanımlar merhaba bugün fark ettim oğlum bir buçuk yaşında dislerinde sararti var diplerinde böyle bırsey yaşayan varmı acaba
svgcn Bebegimmmm lütfen ihmal etmeyin. Benim oğlumunda 1 yaşından sonra sararmaya sonra çürümeye döndü. Gece emdiğinden dolayı olmuş.
Bebegimmmm Fircalamiyordum dişleri biraz geç çıktı yeni yeni çıkıyor o cikanlarda sarardı baya üzüldüm yarın fırçasını alıp baslicam Allah’ın izniyle
svgcn Bebegimmmm en kısa sürede gece beslenmesini kademeli olarak kesin ve fırçalamaya başlayın. Biliyorum çok zor olacak ama inanın 1 haftada alışıyorlar. Onun sağlığı için gece emmesini bıraktırın. Bizim diş doktorumuz ve çocuk doktorumuz böyle söyledi
Fatma69 svgcn naisl fırçalamak lazım bilgi verir misiniz 1 yaşında oğlum var, parmak fırca var bende macun sürülmesi laızm mı
Deryaaaa Meyve suyu falan veriyorsanız ondan olabilir benimde oğlumda oldu meyve suyu vermediğimde olmadığını farkettim