Btlbrssk doktorun söylediği süre devam etmeniz daha iyi olur canım, geçmiş olsun. 🙏
benim kızım da geçirdi, ciğerleri dolu diyerek antibiyotik verdi doktor. 3 gün arayla 3 kere içirmemizi söylemişti. Antibiyotiğin dolapta açıldıktan sonraki saklama ömrü de altı gündü zaten.
Calpol ateşi yükselince veya ağrı belirtisi olunca verdik sadece. (Baş ağrısı da vardı kızımda ateşi çıktığı zamanlarda) onun dışında huzursuzluğu falan hiç olmamıştı. Normal aktivitelerine devam ederek atlattı. 🙏