Ebubekirim-61 9 aylık yoruyor sadece 7.ayından beri aglıyor 😪 hem dişi çıkacak 1 aydır da atak döneminde çocugum oda bende cok yorulduk 🤕 bol bol oyunlar oynatıyorm aktıvıte masası almıstım onu cok sevıyor onun sayesinde ayaga kalkmayı ogrendk 🥰 hergun bahceye indiriyorm temız hava aldırıyorm corabını cıkarıp toprakta yurutuyrm kötü enerjisini atsn dıye sevdıgı seylerden yapıyorm sebze corbası muz avakado sehrıye corbası yogurt vs ama iştahımız hıc yok maglum agrımız var yınede ne yese yararına dıyerek gelıp gıdıp bıseyler veriyorum boyumuz 80cm kilomuz 10.500 çok şükür saglıgımız yerinde dişimiş çıkıp atak donemi bıterse daha iyi olacaz inşallah😃🤕